jjulia

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia - 24 juli 2011 15:29


Av Julia - 22 juli 2011 20:07

Pop corn.

Hej på er, som sagt så har jag inte gjort så mycket idag. Har bara tagit saker som dom kommer, det hat inte kommit så mycket saker idag. Så det var ju skönt, men ikväll blir det bara att ta det lugnt. Men jag kommer nog inte blogga nått mer idag, är trött och ont i huvudet, vet inte om det har med vädret att göra eller om det är nått annat. Ska nog kanske ta ett kväll`S dopp i poolen innan jag lägger mig eller tar jag en dusch. Alltid skönt att ta en dusch innan man lägger sig!

 

  

Bilden har jag tagit på Öland när vi var där, det är jätte fina solnedgångar där nere vid havet. Jag använde bara min iPhone till den här bilden, blev väldigt bra kvalite på den här bilden, tycker jag själv.

Av Julia - 22 juli 2011 13:13


Vem har sovit i natt om jag får fråga???

God morgon på er, har nyss vaknat, ätit frukost och ätit lunch. Sitter nu och myser med min lilla katt och tittar på tv, kommer nog inte göra nått idag, kommer nog bara ta det lugnt. Imorgon ska jag vara med Frida, men idag blir det att ta det lugnt och vila lite. Vem har sovit i natt, det har ju åskat så man tror att man ska dö och regnat så det räcker och blir över. Jag hatar när det åskar så jag gick in och la mig hos mamma och pappa, sen så sov jag där hela natten!

 Mysigt, det var ett par år sen. Men nu så ska jag ta och mysa lite med katten och titta om det finns nån bra film.

Bloggar mer sen!..



 
Av Julia - 21 juli 2011 21:38


Det var ett tag sen babes!

Hej på er, har nnyss kommit hem från Emma idag. Har haft en riktigt bra dag idag med henne vi åkte till stockholm och shoppade och käkade på taco bra. Gud vad det är gott där! Köpte ett skit snyggt skal till min iPhone och sen ett läppglans ett par shorts från topshop. Efter vi hade varit där i 5 timmar så stack vi hem igen och sen så stack vi till henne och bara var. Har nyss tittat på sommar med Ernst, gud vad gubben är bra på det han håller på med.

Ikväll blir det bara tv och sen sova tidigt idag eftersom jag gick upp halv sju idag, så imorgon blir det att sova i kapp.

 

Måste bara ge ett stort tack till min underbara Erica/Choach, som står ut med mig och gör allt jag önskar till sanning!..

Av Julia - 21 juli 2011 17:37

 

                               Gjord av Erica Talvén- Choach!

 

Jag hoppas att ni gillar den nya designen till Julias blogg, ska vi se vad hon tycker?:)

Av Julia - 21 juli 2011 17:15

Modell: Julia Foto: Jag, Erica Talvén

Utrustning: Canon SX1 Powershot

 

Choachen gästbloggar lite!

Idag har Julia åkt iväg till..ja, det tror jag ni får reda på snart av henne eller om hon inte har hunnit berättat det?:)

Så jag tänkte passa på att visa några bilder på Julia som jag har tagit från fotograferingen i början av sommaren då vi körde Zombie och happiness som teman. Jag är fotografen och om ni är sugna på mer material så kika in på www.byerica.bloggplatsen.se ( Men jag kommer snart stänga ner bloggen så ta en snabb titt om ni vill titta på underbara porträtt:)


Jag hoppas att ni gillar bilderna och vi hörs troligtvis snart igen!

Av Julia - 19 juli 2011 21:04

 
Av Julia - 18 juli 2011 14:16

Inget centrum.

Det blev inget centrum, Emma kommer hit istället. Eftersom det vräker ner regn så är det inte så kul att gå på stan, så vi får hitta på något annat istället. Men jag kommer fortfarande inte blogga så mycket idag, men jag ska se till att ta lite bilder istället.

 

 

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards