jjulia

Alla inlägg under maj 2011

Av Julia - 28 maj 2011 13:16

Viktigt, bloggen kommer att renoveras lite nu. Så om bloggen ser hämskt ut eller att ni inte ser texten eller att det inte finns nån header. Så är det pågrund av att jag håller på att fixar om den lite, headern kommer inte vara för evigt eftersom jag och choachen ska träffas nån dag och fotta, så jag ska bara göra ett exempel. Så om bloggen inte är lik sej själv så vet ni varför och jag kommer inte blogga mer förens den är klar, för idag. Eftersom jag och choachen inte kommer träffas idag.


Skulle bara infomera er om det!!

Av Julia - 28 maj 2011 10:09



Mamma tvingar mig att följa med på en av systerns fotboll`s match.

Vaknade nyss och det första mamma säger "Julia, du ska på fotboll`s match om en timme." Så man kanske ska sticka på en eller jag vet inte, i sånna fall måste jag nog gå upp och äta frukost nu. Idag blir det att ta det lugnt ska till en släckting lite senare på dagen, kanske inte bloggar så mycker mer när jag kommer hem. Men jag kan försöka göra det i alla fall.

Av Julia - 27 maj 2011 15:19

 

Bjuder på lite nytagna bilder.



Av Julia - 26 maj 2011 20:20


Satt och gjorde den nyss, tycks?


Puss&kram


jjulia♥

 
Av Julia - 26 maj 2011 17:46

Av Julia - 26 maj 2011 14:53


Jag har lite ångest vet inte om jag ska hänga med syster på hennes klass som ska ha nån picnik, eller stanna hemma och ta det lugnt.

Av Julia - 25 maj 2011 17:45

LAGER 157

Komm nyss hem från lager 157, nästa gång så ska jag köpe an assnygg tröjja och ett bara jeans shorts och en kräm av nått slag, nu så köpte jag bara ett par jeans och ett par gråa mysbyxor. Idag var skolan bra, är bara jätte trött men jag vet inte varför. Min glasögon kom idag också, så imrogon så ska jag och emma köra glas kampanien!!

Jag och syrran på Lager 157

 

Nu ska jag städa mitt rum, och sen ta och äta lite och sen bara vara!



Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 24 maj 2011 16:58

Nu sitter jag och tuggar i mig lite bacon snacks! :D



Nu så är alla hemma och alla är friska. Det blir att grilla egna hamburgare idag, mumms! Imorgon matte prov. Blir att lägga sig tidigt idag är jätte trött och har varit det hela tiden!


Puss&kram


jjulia♥


Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards