jjulia

Alla inlägg under april 2011

Av Julia - 4 april 2011 19:19

Hej, nu ska jag gå och duscha hejdå♥

Av Julia - 3 april 2011 18:47

Hej, just nu så är jag jätte trött men samtidigt väldigt glad. Idag har jag och syster spelat sims hela dagen, kul men man bli trött och man vill bara fortsätta att spela. Var ute hos mammas moster idag, fikade och spelade Wii. Men nu så är syster i duschen och jag kommer inte spela mer för idag. Imorgon är det måndag (igen). Jag tycker att veckorna går för snabbt...


- Born this way- Lady Gaga                            

http://www.youtube.com/watch?v=MOtSPhisu5s&feature=player_embedded

Gud vad jag älskar den låten tröttnar aldrig!!

- Born this way- Ulrik Munther

http://www.youtube.com/watch?v=3m7plSHkvyk

Gud den låter knecker verkligen Lady gagas verision (stavning)


Imorgon blir det dans, så hinner nog inte blogga imorgon på kvällen om jag orkar kanske jag slänger in ett litet inlägg. så ni vet att jag lever...


Puss&Kram


jjulia♥




Av Julia - 2 april 2011 17:47

Hej på er, hoppas allt är bra med er. Har varit på Willis idag och händlat lite sen var vi på nån affär och handlade något konstigt! (vi=familjen) och när vi kom hem så gjorde jag lite spanska läxa, sen fick det bli att spela lite sims med lillsyster.

Har ätit lite chips och drukigt lite teeeeee...

God vad gott det är, hade inte drukigt det på länge men mums! Hemma hos mig idag blir det tacos och tv titt med familjen(ikväll),  nu ska jag ta och spela sims med syrran så kanske jag hör av mig senare ikväll.


Puss&Kram


jjulia


Av Julia - 2 april 2011 10:12

Gormorgon!

Igår så var jag ju med Ivonna, vi hade det grymt kul. Idag så blir det nog lugnt eller vara med nån liten kompis till mig. Pappa håller på med frukosten och mamma är ute och bränner lite fett (joggingtur), ligger i stora soffan och tittar på elden som briner i kaminen. Kommer blogga mer senare, har inte så mycket att skriva....


Bloggpaus?

- I påsk lovet kommer jag nog ta en bloggpaus, ska se om choachen kanske kan göra något inlägg, nån gång i alla fall tycker jag behöver komma ifrån denna lilla burk (datorn). Men jag kommer att ta ett kort för varje dag så det kan ni se fram i mot. Hoppas det är okej för er??


Puss&Kram


jjulia♥


Av Julia - 1 april 2011 22:34

jag gästbloggar på Ivonnas blogg, ta en titt!!


Godnatt ♥

Av Julia - 1 april 2011 17:11


Puss&Kram


jjulia♥

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards