jjulia

Alla inlägg under april 2011

Av Julia - 8 april 2011 21:46



Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 8 april 2011 21:15

Hej på er, just nu så ligger wilma i sängen och tittar på talang och sen så sitter jag vid datorn, (wilma fick en skratt atack). Idag har jag inte gjort så mycket varit med wilma och tråkagt ner oss, faktiskt så är det kul att sitta vid datorn och sitta vid datorn och det roligast på hela dagen är att "jag, Emma och Frida var på spanksa gjrej och sen så det bästa av allt är ju att den började 8.00!!" Imorgon kommer jag och vara med wilma och vi kommer typ inte gör nått, kanske ta några kort också. Men måste plugga till prov denna vekan, så kommer inte att vara till 12 på natten imorgon! Idag så var det en lite rörig dag i skolan, hade engelskan i no salarna och sen så hade vi vikarie på so;n. Eftersom att 9:orna har nationella proven (stavning), så dom har stängt av enelska koridoren, men men. Det är ju inte så ofta det händer så kan ju stå ut..

Wilma ville att jag skulle länka henne eftersom sist jag tittade så hade jag 53 stycken som hade varit inne på min blogg, det blir jag ju super glad över att min blogg kanske är lite intresant att läsa. Imorgon eller kanske på söndag så hade jag tänkt att skriva om hur jag uppfattar dyslexi och om det, när jag fick veta på att jag hade det...

Så hoppas att det låter lockande, nu så ska jag och wilma popa lite pop corn och sen krypa ner under täket och mysa (har varsin säng)...


♥ Vill ha sommar!! ...


   


Puss&Kram


jjulia♥

Av Julia - 8 april 2011 18:31

Av Julia - 7 april 2011 19:15

-Try to live your dream ..
 

Av Julia - 7 april 2011 17:48

Hej på er, just nu så sitter jag och tänker på att jag verkligen vill ha en systemkamera, min lilla frida har det och jag sprang runt hos henne och tog lite fina kort. Hon ska skicka dom till mig så jag kan lägga upp dom här på bloggen. Som ni förstår så har jag varit på stan med frida, och så innan så var Jag, Ornella och Frida på Mc, sen så stack Ornella och då stack vi till Frida, vi bakade. Det blev mumsiga..

Sen så blir det att åka och köpa lite mat och hämta syster från sin lilla kompis!

Nu ska jag ta och lyssna på min underbaralåt 

 VILL HA!!!




Puss&Kram


jjulia♥ 

Av Julia - 5 april 2011 16:21

Skola idag, kul men var lite tråkigt. Vet inte varför med det kändes som att dagen aldrig skulle ta slut och var bara lite tråk men annars så var det okej. HAHAH, idag när vi hade slutat och jag skulle jag till min skåp, så säger en konstig kille till mig  jag får en kram så får du gå för bi. Jag springer åt anndra håller och roppar EMMA EMMA!!! Sen så står jag med dom (Emma, Clara och Frida)  tills dom går. Så är lite konstigt, men på riktigt, haha gissa vad jag säger??? Ne, aldrig... !!!!

Visst är jag bra!? Ska ta  det lugnt idag. Har inte gjort så mycket nu innan jag satte mig vid datorn, ska ta och hämta en macka eller nått att äta. Bloggar kanske mer senare ...




Puss&Kram


jjulia♥



Juste, har fått en ny favorit låt, den är så bra och hennes röst är så himla skön.

http://www.youtube.com/watch?v=0xHfRUW99aI&feature=channel_video_title

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards