jjulia

Alla inlägg under april 2011

Av Julia - 17 april 2011 08:34

Somnade halv tre, och vaknade 7 !!! ;O Nu blir det att åka till Ikea och sen stan! :)


Puss&Kram


jjulia♥

Av Julia - 16 april 2011 20:03

Just nu så sitter jag hos en släkting, hon fyller år och vi har firat med sång och tårta. Imorgon ska jag och familjen åka till Ikea, det blir bra känner att jag skulle vilja köpa ramar och så vill jag ha en svart matta, en sån där lurvig. Möblerade om idag i mitt rum så känner att jag vill sätta upp min spegel, nu så står den på golvet, tycker inte det ser så snyggt ut. Så den ska jag få pappa och ställa upp, och sen så ska jag fråga lite snällt och fråga om mattan men det är inget som jag verkligen behöver. Kan ju inte köpa vad som hälst, ska ju faktiskt åka till göteborg och hämta våran nya bil!!!!!Föresten så mobil bloggar jag just nu :pPuss&kramjjulia<3

Av Julia - 16 april 2011 16:31

Hej på er, sitter med Malin och väntar på att nån ( !"#¤%&/()=¤#) filma ska ladda klart. Ska snart iväg men bloggar mer när jag kommer hem igen! :D


Puss&Kram


jjulia♥

Av Julia - 15 april 2011 23:15

Av Julia - 15 april 2011 22:01

 

 
Av Julia - 15 april 2011 21:51

Hej på er, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men nu är jag tillbax, sitter just nu i pyamas byxor och bara njuter av en underbar fredags kväll (Glad fredag). Imorgon blir det att åka och fira nån, som fyller år i morgon. Kommer i alla fall att blogg imorgon ska blogga så mycket jag kan innan pausen kommer. Om ni har glömt så ska jag ju ha en blogg paus i påsklovet, men vet inte hur länge jag kommer hålla mig..

 

Puss&Kram


jjulia♥

Av Julia - 15 april 2011 19:53

 
Av Julia - 15 april 2011 16:49

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards