jjulia

Alla inlägg under april 2011

Av Julia - 19 april 2011 10:20


Hope you like it! ;D


puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 19 april 2011 10:04

 Krossat glas

Japp, det är snat. Vaknade till ett krossat glas låg på golvet brevid min säng, så att nu så håller jag huvudet och fötterna högt ! Vill ju inte att man ska få glas i fötterna, fick det en gång när jag var ungerfär vid 4 årsålden. En sak är säker att jag inte vill göra om det, så jag gick in till mamma som var i köket och sa; mamma det är ett krossat glas på mitt golv, mamma; jaha, så då kommer du till mig!

jag, juppp!!:D


Men idag så blir det att åka till choachen och ta lite bilder och så kommer bli bra! (hoppas jag)..

Nu tar jag och går in till köket (igen) och äter lite frukost sen blir det att göra i ordning mig!


Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 18 april 2011 20:33

  Choachen har en liten frågestund så om du har en fråga till henne så kan du å in på http://byerica.bloggplatsen.se och ställa din fråga, te.x om hon tycker det är roligt att vara min blogg choach?


Glöm även inte att ställa din fråga till mig...


puss&kram


jjulia♥



Av Julia - 18 april 2011 18:59

   


Jag såg den idag och kommer att köpa den snart! ;)



Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 18 april 2011 13:42

Hej på er eftersom jag inte mådde så bra idag så blev det att vara hemma och inte vara med Elin, får blir nån annan dag! Men i alla fall tog en alvedon och så stack jag och mamma och köpte lite blommor, hemma oss mig så är det 23 gradet varmt i skuggan!

Nu blir det att äta lite och sen setta sig i solen och läsa en bok eller någe! .

    

Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 17 april 2011 20:03

Denna låten måste jag ge ett stort pluss till, älskar den och gillar henne. Att en artist som har sin egen stil vinner oftast många hjärtan. Har lyssnat på den länge och tycker att det skulle vara kul om du kommenterar med en länk och namn på artisten, som är din favorit låt. Sen så fixar jag alla i ett ända stort inlägg så ni får höra på varandres musik och sen så kanske jag hittar på någe mer!


Nu tar jag och duschar och tar en alvedon eftersom jag inte mår så bra, ska vara med Elin imorgon men vet inte om jag kan det känner inte mig så himmla pigg, men får väll se hur jag mår imorgon.


Ps; Glöm inte att ställa din fråga till mig i frågestunden.


Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 17 april 2011 16:33


Videon- om våren!

Var ute och tog lite kort och sen spelade jag in lite också. Så ta och titta på videon och njut. Av att ni inte behöver göra någonting bara trycka på en knapp och vipps så kommer det en vår video som jag och min syster har gjort! Ska träffa Erica så ska hon ta lite fina kort på mig, och min lilla syster. Hon har en systemkamera, och hon är jätte duktig på att ta kort!


Puss&Kram


jjulia♥

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards