jjulia

Alla inlägg under april 2011

Av Julia - 23 april 2011 20:32

Att känna vinden blåsa igenom håret!

Nu så sitter jag och tar det lungt, har suttit ute i solan idag och sen så är det nått konstigt så jag fryser nu på kvällen. Var nyss ute och körde lite traktor, och igår så körde jag moppe, det var lite svårt men till slut fattade jag och så körde jag och syster min fyrhjuling här om dag en! Vilka dagar, det är så kul att köra. Väntar på att min Clas ska komma hem fick nyss ett sms om att dom kommer hem snart så snart så ska jag gå till dom. Men kommer inte blogga så mycket eftersom jag har inte så mycket tid att sitta vid datorn. Men kommer försöka att blogga så mycket som jag kan, men det är lite svårt, har sagt till choachen att hon ska blogga åt mig men vet inte om hon har sett det. Föresten så har jag fått massa godis och har haft en bra påsk afton, hoppas att ni också har haft det eller har. Nu ska jag sätta mif framför tv:en och äta lite godis.


                       

    


Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 22 april 2011 09:59

Nu så är det bara tre dagar kvar till ni kan ställa en fråga till...

 

 


puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 22 april 2011 09:57

Att vakna till "det brinner, det brinner"

Vaknar av att nån ligger och gnider sin kind mot min (vill att jag ska vakna), en liten sötnos som leker med ett tåg och nu skriker han "det brinner, det brinner" (leker att tågen brinner). Nu så ska jag snart ta och äta frukost.


 

Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 21 april 2011 14:52

En dag i villdmarken!

Nu så sitter jag och tittar på tv och är med min lilla kusin, men idag så har jag varit ute och settit upp en stuttsmatt (kul). Har nyss ätit och ska senare gå ut, men blev trött och satte på daton. Nu ska jag var lite social meed min kusin!


Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 20 april 2011 20:04

Jag provade nyss min nya bikini och toppen var förliten (34). Så ska åka och byta den till en storlek som sitter bättre och inte gör ont! ;)


puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 20 april 2011 19:40

Dagen i göteborg

Nu har jag precis kommit in innanför dörren. Idag så var det en bra dag bara att göteborg var väldigt stökigt måste jag säga men det var ju så klart jättefin, jag köpte en tröjja från gina och den där bikinin som jag visade er i ett inlägg igår om jag inte minns fel. Blev jätteglad när mamma och pappa sa att vi fick handla för en viss summa pengar så visste jag nästan om jag går förbi lindex så ska jag in och köpa den! Nu blir det att ta det lungt och spela sims med syster, hon köpte ett nytt spel så ska ta och prova det nu då! Man kan resa runt jorden (det är allt jag vet). Kommer kanske skriva med imorgon om inte min lilla söta kusin hindrar mig. Ska se om jag kan låna mosters systemkamera och ta lite kort som jag laddar upp bloggen på Onsdag nästa vecka blir det då, om jag inte har tid nån dag. Men ska försöka slänga in nått, annars så får choachen ta och blogga lite var dag om hon har tid. Eftersom jag kommer troligtvis ta en blogg paus! Men jag är tillbax så fort jag kommer hem igen.

Ni får har en fortatt bra dag, med mycket kramar och pussar!


Puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 20 april 2011 08:19

 

Då börjar vi dagen med ny design?

Det passar perfekt, Haha! Men bilderna som är i designen är tagna igår hemma hos mig som Julia berätta att hon skulle komma:) Och  bilderna redigerade av mig.


Men designen blev lite mörkare men vad tycker ni, gamla eller nya, gamla eller nya o.s.v


/ Erica- Choach- www.byerica.bloggplatsen.se ( Har en liten frågestund så har du någon fråga, tveka inte över att skriva;) 


                                              Hiss/ Diss?

Av Julia - 19 april 2011 13:02

Hej på Er mina söta läsare, nu är jag hos min söta choach, vi har just varit ute och tagit lite bilder så det kommer komma en nu designe på bloggen här snart! Roligt, jag har även tagit lite bilder själv på fina saker. Idag så blir det att ta det lite lungt, när mamma kommer tillbaka så ska vi åka ut på ranchen och slå lite golf bollar, kommer bli lite skojj. Det blir att äta här också så vi frå se vad gott det blir! Kommer så klart att ladda upp bilderna här på bloggen också, men Erica ska bara redigera lite bilder och så, så att dom blir fina. Känns ju bra att en s blogg choach är fotograf, så i sommar blir det väl lit bilder vid vattnet eller nått sånt. Nu ska jag ta och surfa runt lite här på Ipaden.....Puss&kramjjulia<3

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards