jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 30 oktober 2010 22:13

Jag borde bli byggare ^^ Har just byggt en liten pall från ikea :)


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 30 oktober 2010 20:20

Här kommer det bilder från halloween i skolan ...^^ Bjuder på bilderna ...



  


Jagg^^


  


ornella^^


  


Ivonna^^


  


Frida^^


  


Amal^^



Ebba^^


  



Ranna, Diana och ivonna ^^



ornella^^


   


david och jonathan^^  


  


ranna^^


  


emma^^  

  

Daiana, Hamza och Frida^^


  


Diana^^



Bahasht, Ranna och Frida^^


   


Mohannad och Hakan ska sätta sig ^^



Hamza och Barzin^^


   


Barzin verkar vänligt glad^ Hamza snakar med Hakan^^ Söta^^




  



Isabel och Ornella ^^


  


Ornella^^


  



   Isabel^^


  


Bahasht^^


  


Vårt skräp^^


'


Annas ögon ! Läskigt!^^^



Det var några bilder från Halloween på IESK  och Mc ^^


Har`e bäst


jjulia<33  

Av Julia - 30 oktober 2010 20:15

Här är bilderna på tapeterna hos moster !!


Pappa fick hjälpa till lite ^^^


  


  


Snyggt!! ^^


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 30 oktober 2010 18:25

Hade tänkt att lägga upp bilder på tapeten men för gör det när jag kommer hem istället, skulle lägga upp från mammas iphon. Men vet inte hur man gör och det värkar inte fungera heller ....Men nu så ska jag gå och "hjälpa" till;)Har'e bäst jjulia<3333

Av Julia - 30 oktober 2010 18:12

Sitter hemma hos moster, hon tapetserar:) det blir superfint !


men nu så måste jag gå men det kommer ett inlägg senare när jag är hemma igen !!<333


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 30 oktober 2010 12:36

Hejdå.....<3333Hare bästJjulia<333

Av Julia - 30 oktober 2010 11:35

Idag så blir det västerås  !! Ska till ikea, bauhus och billiganisse ...


Ska se om jag kanske kan göra något inlägg medans jag är där låna mammas eller pappas Iphon ... :)


Men måste göra mig i årdning nu ... ses ...



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 29 oktober 2010 17:02

Har precis kommit hem från en läskig skol dag, slutarde 14 idag men stack till stan ....


Nu så ska jag bara chilla !! Vet ej om jag pallar ladda upp alla bilder idag men men..




Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards